Yatak Sonrası Egzersiz Önerileri
Yatak Sonrası Egzersiz Önerileri


Güne enerjik bir şekilde başlamak, bizi gün boyu motive eden en önemli süreçlerden biridir. İyi bir gece geçirmemiş olabiliriz. Sabah uyandığımızda kendimizi enerjik hissetmemiş olabiliriz. Ya da olumsuz bir şey olmasına gerek yok, belki de güne ne olursa olsun enerjik başlamak ve öyle devam etmek istiyoruzdur. Her ne olursa olsun uyandıktan sonra yatakta ve yataktan sonra yapabileceğimiz küçük egzersizler ile günümüzü enerjik ve harika geçirebilmemiz mümkün!

Yatak İçinde Yapabileceğimiz Egzersizler
Sabah uyandıktan sonra yatakta bir süre vakit geçirmeyi ve keyif yapmayı kim istemez ki! Peki bu keyfi biraz daha sağlıklı bir sürece dönüştürmeye ne dersiniz? Yatak içinde yapabileceğiniz birkaç basit egzersiz ile güne daha iyi başlamanız mümkün. Öncelikle sırt üstü uzanın ve gerinmeye başlayın. Bu tüm kaslarınızı rahatlatacak ve ihtiyacınız olan enerjiyi size kazandıracaktır.

Bacak Hareketleri
Gerindikten sonra sırt üstü yatmaya devam ederek bacaklarınızı aşağı yukarı hareket ettirerek kan dolaşımınızı hızlandırabilirsiniz. Bu hareketi uzunca yapmanıza gerek yok, ihtiyacınız kadar yapmanız yeterli. Bacaklarınızın aşağı ve yukarı hareketini bitirdikten sonra kollarınızı yana doğru açıp kapatabilirsiniz. Bu da hem kollarınıza hem de omuzlarınıza ve sırtınıza iyi gelecektir.

Derin Bir Nefes Alın!
Gerinme hareketi, bacak hareketi ve kol hareketinden sonra yine sırt üstü pozisyonda derin bir nefes alarak nefesinize konsantre olmaya çalışın. Bugün ne yapacaksınız? Bitirmeniz gereken işler mi var? Belki de kahvaltı öncesi egzersiz yapmaya devam edeceksinizdir. Ancak şunu hatırlatmakta fayda var. Kahvaltıdan önce egzersiz yapmanın bazı faydaları olsa da, egzersizden önce kan şekerinizi dengelemek önemlidir. Aksi takdirde, vücudunuz antrenmanınız boyunca güç sağlamakta zorlanacaktır.

Sabah egzersizinden önce karbonhidrat ve protein açısından zengin, midenizi ve sizi rahatsız etmeyecek hafif bir yemek yiyin. Bu besinler size enerji sağlayacak ve kaslarınızı egzersiz için hazırlayacaktır.

İdeal egzersiz öncesi şunları tüketebilirsiniz:
-Muz ve fıstık ezmesi
-Badem sütü ve çilek ile yulaf ezmesi
-Elma dilimlenmiş bir kase yoğurt

İşte şimdi sabah egzersizi yapmaya hazırsınız! Bu egzersizi belirlemek için ihtiyaçlarınızın neler olduğunu keşfedin. Unutmayın, sabah yapılan egzersizler sizi daha dinç ve enerjik hissettirecek ve güne güzel başlamanıza olanak sağlayacaktır.

Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.